Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Jag har...

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0

Jag har...

...gjort bort mej. Jag har en softmoddad xbox från Psxcare, jag har tagit bort bios och när ja skulle flasha så försökte jag flasha med ett executer 3 bios. Men när ja väljer bios så står d Unknown Flash! Halting och nu vet ja inte vad ja ska göra. Hjälp!

prova med att trycka på power+eject kanpparna bär du startar xboxen så kommer du till backupbios! ENDAST om du har XECUTER3

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0
    jag har executer2 så tyvärr funkar det inte. Några andra tips?? Hela den här grejen känns halvkul...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du får förklara från början vad du har i boxen och vad du gjort i boxen. Ena sekunden har du "softmod", andra har du ett x-ecuter 2 chip. Bestäm dig :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0

Jag har...

...en softmod från er och tydligen så försökte jag uppdatera boxen med ett bios som var till för boxar med chip i. Nu kommer jag inte ifrån flashmenyn...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Har du flashat med ett flashbios/cromwellbios alltså?

Prova bränna och boota e-u-r-a-s-i-a generic flash disc från xbox download arean.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0
    Det funka inte med e-u-r-a-s-i-a, några andra tips? jag är alltså fast i nån teamexecuter flash meny..

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Montera ett chip

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    0
    droppa in x:et hos er idag och fick sms från er samma dag att d va klares så ni har gjort d. Tack för eran skönt snabba service. Dock så va snubben i disken lite sliten, visst e erat jobb skönt men du måste låta snubbarna lounga lite också. Syns imorron

Liknande diskussioner

1. Överföra HD-spel via nätverk till PS2
    By slicstik in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 11:48
  2. Hur kollar jag vilket chip jag har???
    By RiPOLK in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2004-11-20, 16:56
  3. Jag har nog klantat mig
    By Jay in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2004-02-11, 20:27
  4. har lite problem som jag önskar att någon kan ordna
    By jose in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2003-01-26, 21:24

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner