Hallo.
Jag tänkte som rookie på allt vad chippning innebär skriva ett inlägg med mina frågor samlade, jag funderar på att beställa något av Spiderchip eller X-b.i.t (Dock vet jag inte vilken forumsdel jag borde skriva detta i så ni får väl flytta på det om det blir helt fel)
Jag skriver först några allmäna frågor.
1. Kommer trådarna som skall "monteras" från chippet till boxet sitta kvar även om Xboxet rör sig?, eller kommer man inte kunna flytta på lådan utan att trådarna kommer hoppa ur.
2. Finns det några nackdelar med lödfria chip?, några större nackdelar alltså, som skulle göra att jag skulle vilja byta till ett vanligt chip.
3. Är det i störta allmänhet svårt att installera chippen?, vilket av dem anser ni vara svårast att sätta i?
4. Sen har jag sett att det ska finnas ett USB uttag på X-bitet, måste man såga för att få ut uttaget?
Vilket av de två chippen är egentligen bäst?, jag är bara ute efter att kunna få sätta i en ny hårddisk och på enklaste sätt ladda in spel på den större hårddisken, inte speciellt mycket mer avancerat.
Många frågor, få svar för tillfället.
Jag skulle vara otroligt tacksam om jag fick svar.
Bookmarks