Hur ska man göra när man ska löda ett chip? jag fattar ingenting av detta!
Hur ska man göra när man ska löda ett chip? jag fattar ingenting av detta!
Din PaPá!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
int behöver jag nån reparation! ja vill bara veta hur man ska löda ett chip självOriginal inlägg av Hansi
Din PaPá!
Om du inte redan kan löda så bör du skicka din konsoll till oss så fixar vi det. Xboxen lämpar sig inte som första objekt man lär sig löda på.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nä men ja undrar bara ja har en polare som kanske ska fixa de, men de kan alltid vara bra o veta..
Din PaPá!
Aj fan! ja kan redan löda! ja tänkte på nå helt annat!!!Tänkte att de va nå annat mojjs!! ojoj sry =D då vet ja ju hur man gör!! nu kommer de gå fin fint
Din PaPá!
Bookmarks