jag har smartXX 2.0 Har provat att få Slayer och Superdisc att boota , med att stänga av och sätta på X-boxen men den vill inte boota från skivorna.Skulle vilja göra en ren installation av slayer, Men är som sagt ny på detta och skulle vilja ha hjälp, Har suttit i ett X antal timmar för att komma på hur jag skall lägga in detta, men inte kommit fram till något. Allt började med att jag inte fick någon bild på Snes9x konstigt nog kom ljud. Har försökt att ändra på Pal/ NTSC men där oxså utan resulta. Funderar oxså på ifall jag brännt skivorna fel. Har brännt dom på tre olika sätt först som ren Iso-skiva och och där efter som en ren data disk, där efter som udf-skiva där jag inte änns såg filerna på x-boxen.
Snälla kan någon skriva utförligt hur jag skall gå till väga.Kom kärna med massor av förslag, så jag har något att gå på. Jag tackar er på förhand.
ANG BIOS och BOOT
Bios: M8_16.bin , När jag bootar upp så startar den på de bioset, Har ställt in den så att den skall boota på de direkt istället för att behöva trycka in eject knappen.
MVH Micke
Bookmarks