Finns det någon färg men skulle kunna spreja på xboxen så att det skulle se ut som pärlemor? Hur mycket kostar ett skal till en xbox?
Finns det någon färg men skulle kunna spreja på xboxen så att det skulle se ut som pärlemor? Hur mycket kostar ett skal till en xbox?
finns en lack från råver bilarna som shiftar snyggt lackade polarens bil i den färgen. chiftar brån blått till lila sen finns den en från grönt till en annan. fråga hos din färghandel efter rover kartor så ska de ha
pärlemo finns d ingen färg som ens heter.
om du vill ha en färg som skifftar får du först lägga på en bas färg.
svart e vanligast där lr vilken färg man nu vill ha.
sen lägger man på några lager pearl i en färg man känner för.
om man tex vill att bilen ska skiffta i blått å lila så får man ha en bas färg som är blå å sen en pearl färg som e lila...
ok...tack
helt fel kolla färg kartan från rover så behöver man inte det. färgen är redan sån och om du påstår att jag ljuger så kan jag lägga in bilder på bilen vi lackade
JAG påstår ingenting...jag bara frågar
Japp du ljuger..Original inlägg av Effoc
För jag e lackerare så isf kan du nämna va d är för färg nummer
Rovers orginal lack
Original inlägg av Effoc
jaja vi säger så för att du ska bli nöjd
e bara bil lackerare så jag vet inte ens vad jag snackar om
tydligen inte kolla upp det då.. eller ni bil lackerare kanske inte har färg kartor
haha... pearl kan aldrig vara ett lager lack.. för man får inget djup då.. sen kan du påstå vad du vill även om du tycker d skifftar färg så...Original inlägg av Effoc
troligtvis så e d en metallic lack då
Bookmarks