Den startar i ca 3 s sen dör den igen, har även diverse reservdelar
Den startar i ca 3 s sen dör den igen, har även diverse reservdelar
Vilken version, crystal el svart och vad har du i övrigt för delar?
Jag bjuder 250:- för dvdläsaren!
Svart version har för mig det är en 1.1 ingen Crystal iaf..
Reaper glöm 250:-..
Droopy har även nätdel till gamla å XB å en kassflashad V1.2-1.4 vet ej exakt vilken version...
är den "kassflashade" v1.2-1.4 boxen en hel box el endast moderkort?
endast m-kort, kanske kan fixa resten av den är det ngt speciellt du söker?
nja, undrade mest om det var en komplett box men säg ett pris på rubbet ink frakt så ska jag sova på saken. Har en till på G om jag får något svar av säljaren vill säga.
BTW vad sitter det för läsar ei v1.1 boxen?
Sitter en Samsung i 1.1 vill ha iaf 650:- så delar vi på frakten...
du råkar inte vela bli av med en handkontroll?
Gravion tyvärr så har jag ingen, men kolla på giganten så att de hade för 199:-
Står över, köpte en crystal.Original inlägg av newbee
ok droopy
newbee har du kvar boxen? Vad är det för fel på det? Mjukvaru-fel/felflashat eller har du pajjat nånting vid lödning?
/A
aladdin64:
Den startar i ca 3 s sen dör den igen???? vet ej vad felet är?
Har du varit inne och kollat i boxen? Har du lött nånting? Har moderkortet brunnit?
Eller gick den sönder när du skulle flash om ditt bios eller nåt liknande?
Mvh
/A
Det hade suttit ett akira2 som var bort plockat när jag fick den, skulle tessta att TSOPa den men aldrig blivit av den har bara legat å samlat damm..
Ok, vart bor du?
Vad ska du ha för den?
maila på jarl(a)home.se
/a
aladdin64: du har mail..
Jag har också lite reservdelar till salu,,, en thomson dvd utan fronten,, men den funkar kanon, ett trasigt moderkort. v.1.4 rebootar 3 gånger,, ni vet va ja menar... ett fullt fungerande nätagge.
Nån som har en extra strömsladd till xbox som ni vill bli av med så mejla mig omgående larceny66(a)hotmail.com
//Inte visste jag att det va så enkelt...
Det är väl bara att knappa in serienumret på www.xbox.com (om man har en hyffsat gammal box) så får man en fet sladd hemskickad...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks