Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hjälp

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0

Hjälp

Jag hoppas verkligen nån kan hjälpa mig här jag har råkat ta sönder min kontrollport ni vet den där svarta grejen som går till moderkortet eller vad det nu är och jag undrar om det går att fixa den eller om jag är tvungen till att slänga min ps2 snälla hjälp mig det enda som inte fungerar är kontrollerna
    Hansi eller nån kunnig kan ni inte ge mig råd eller tips om vad jag ska göra
    Tack på förhand

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    På vilket sätt har du tagit sönder den? SER man att den är trasig, eller fungerar den bara inte? Det kan vara flera olika saker som måste bytas. Hela porten, flatkabeln, säkringar på moderkortet osv...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    flatkabeln tror jag att det är det är den som går från kontrollporten till moderkortet väl för när jag skulle skruva fast kontrollporten den så råkade jag ta sönder den.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ring 08-643 26 13 och prata med våra tekniker. Dom kommer vilja veta vilken ps2 modell du har, du ser modellnumret på baksidan scph-###### nånting samt om botten är slät eller har varningsmärke. Med lite tur finns en kabel dom kan skicka, det kostar 200:- + 49:- frakt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    jag har en Scph-50004 silver edition och den har ett varningsmärke på bottnet har ni en kabel liggandes nånstans så skulle ni rädda min sommar

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    tack för hjälpen kommer att beställa nu i veckan
    fan va bra med hjälp man får här alltså har inte stött på nån sida som har en sån service som er

Liknande diskussioner

1. Hjälp Hjälp Hjälp...snabbt snälla
    By Tjoaren in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2005-04-29, 14:43
  2. BehÖver Verkligen HjÄlp Med Anslutningar! SnÄlla HjÄlp!!!!
    By Kalle112 in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Senaste inlägg: 2005-01-19, 21:46
  3. Lite hjälp om blandat !
    By ollebull in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-01-10, 17:34
  4. Hjälp Hjälp Hjälp
    By Shankol in forum X-ecuter 2 PRO support
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 15:48
  5. Hansi Någon Hjälp!!
    By Nikko in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2003-10-09, 07:58

Bookmarks