får time ot på hdd vid installation, har en samsung SP1604N.
men boxen går går i gång med orginal hdd. är de någon som kan säga mig varför?
DuoX 2 Cromwell/FlashBios Edition
x2_4983.67_512k
får time ot på hdd vid installation, har en samsung SP1604N.
men boxen går går i gång med orginal hdd. är de någon som kan säga mig varför?
DuoX 2 Cromwell/FlashBios Edition
x2_4983.67_512k
Du lär ha byglat fel, antagligen master/slave (skall vara master eller cable select)
Samsungs instruktioner för hur byglarna fungerar brukar vara lätt att misstolka...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
tycker jag har provat båda två. finns även ett till val " Limit capacity to 32GB" och de har jag aldrig sett förr
Det e nog så att äldre OS kan använda disken. Vissa äldre OS kan bara utnyttja 32 gigg.
Och vi har sett samsungdrivar med "limited kapacity" aktiverat flera gånger, eftersom bruksen är så snurrig :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
=) ja blev lite sur i går kväll, får prova limited och se om de funkar. men de blir nog ingen mer samsung disk i allafall
Bookmarks