hur ska jag göra för att få ut sån mycket går ur en 160gb disk
ser att F: ligger på 128GB, men rEsten då?
DUO2 / x2_4983_67
hur ska jag göra för att få ut sån mycket går ur en 160gb disk
ser att F: ligger på 128GB, men rEsten då?
DUO2 / x2_4983_67
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ja visst, tänkte så jag också men får fel meddelande i EVtool när jag ska öppna bioset, går inte på 4983 eller M7 men på M8_16
Eftersom du har en .67 så kan du formattera G
Men jag hade lagt in en .06 version av bioset och formatterat om F
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
oki så om jag lägger in V.06 så får jag "full disk"
men då kom jag på en till fråga, ska man hoppa över Format C-E-F?
Du behöver bara formattera f och/eller g
tack så mycket. och ta för all hjälp man får av er
Bookmarks