Tänkte bara kolla om det finns någon sida (förutom via mirc osv) där man kan tanka ner de senaste X3 bios´arna?
Mvh // zero
Tänkte bara kolla om det finns någon sida (förutom via mirc osv) där man kan tanka ner de senaste X3 bios´arna?
Mvh // zero
~ Xbox ver 1,2
~ Xecuter III
~ 3294 bios
~ 120 Gb HD
Xbox ver 1,5
xecuter3
bios????
200gb hd
kan du hjälpa mig att få igång boxen.
Jag har flashat via kabel.
bios: flashbios v3.03: Från teamxecuter.
Det ser ut att fungera men sedan när Xboxen slår av och jag startar den igen så är den inte flashad. Tillbaka på ruta 1 ??????
Chippet levereras med flashbios. Flashbios är bara ett "temporärt" bios du använder för att lägga in ett bios som lämpar sig för dina egna ändamål.
Det finns biosar specifikt för X3 chippet som utnyttjar alla dess funktioner. Tyvärr är det bioset inte helt rumsrent då det innehåller kod som microsoft har upphovsrätten till och därmed inte upplagt för direkt nerladdning från vår eller tillverkarens hemsida.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack Hansi det har jag löst nu.
nu är det nästa problem.
När jag startar xboxen så visar den detta
Flashbios 3.0.3
For help visit xecu...............................
Video Encoder Detected: Focus
Flashtype Xecuter3 (2048k)
Boot start: usb init
Initialsing ide controler
en liten stundsedan kommer detta.
ATA 48-bit LBA suported
HDD st3200822a 3.01 200,49GB
DVD Thomson-DVD
Sedan vill den att jag skall flasha igen och igen, Jag har alså Networkflashat fler ggr och det ser bra ut och xboxen slår av men när jag slår på den igen så vill den flasha igen??????????????????
Läs det jag skrev ovan en gång till...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks