Tjena jag har en liten fråga.
jag chippade mitt amerikanska playstation 2 till euoropeiskt,det blev ingen färg?
ska man använda en vanlig scart som man får här i sverige eller, för jag kör med rgb?
tack
Tjena jag har en liten fråga.
jag chippade mitt amerikanska playstation 2 till euoropeiskt,det blev ingen färg?
ska man använda en vanlig scart som man får här i sverige eller, för jag kör med rgb?
tack
Kör du med RGB så måste det bli färg. Annars kör du inte RGB.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok men jag chippade den hos er och köpte rgb`n hos er och det är fortfarande ingen färg på dom europeiska spelen?
Då har du kopplat rgb-kabeln fel (direkt till scart#1!) eller så har din tv inte rgb.
Men du har väl dms4 chip i den? Då kan du gå in i chippets settings och tvinga pal bärvåg. Men försök på igång rgb först då det ger bäst bild.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ja nej fortfarande inget, jag snackade med tv killen eftersom det är en helt ny tv men han sa det både scart utag 1,2 är rgb, men det blir fortfarande ingen färg?
chippet heter lite någonting.....
jag tror inte jag kan gå in på nå settings....
så jag är helt nollstäld nu det funkar inte....
Bookmarks