Skriv vad ni tycker om min Xbox
PS. Skalet är till salu så lägg bud!!!
Skriv vad ni tycker om min Xbox
PS. Skalet är till salu så lägg bud!!!
Moddad Xbox Crystal Edition V1.6
Xecuter 2.6
Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB/IDE133 HDD
en har vi redan sett och de flesta ycke att den så ut som en tjej BOX.
Du får 10:- för den yrrns örjar se tråkigt ut
Lite gammal modd. Min kusin gjorde så där med sin xbox för jättelänge sen.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
men var den ROSA dha hoppas inte det fan jag ska tona polarens så du få se hur man tonar en lådaOriginal inlägg av Blixten100
dude, min KUSIN (inte jag) gjorde så med sin låda. Själv föredrar jag blåa lysdioder, svart färg, motiv lack mm. Jag HATAR rosa!!
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
rosa e manligt
ja rosa är jätte manligt om man är gayOriginal inlägg av intrepid
Har du ngt emot homosexuella eller??...Original inlägg av Effoc
Ps. Fan vad alla är oseriösa här...jag var fanimej den första som tonade en crystalboxx...så det så...in your face...hehe
Moddad Xbox Crystal Edition V1.6
Xecuter 2.6
Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB/IDE133 HDD
"...jag var fanimej den första som tonade en crystalboxx..." Blah, blah, blah, vem fan är det som är oseriös nu då?
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Hink o spade nere vid strand kanten med dom andra små barnen är ett tipps att spendera sin dag på när man blir kinkig
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Kom igen när ni har en sån här låda till xboxen.
men va fan, styggt.
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
-:xbox:-
vad vill du ha för skalet?[B]
hahaha, det dära skalet kan du ju inte köpa, e du helt från vettet pojk?
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Skalet går att beställa från Tyskland. Det kallas för XBCASE.
Tjena Tjoaren("ThePenguin" på Payams Forum) och ni!
Hur kan du vara säker på att det var du som tonade den första Crystal Xboxen??
Last edited by fillekille91; 2005-10-16 at 20:48.
Skit cool! Råsa=King!
K.N.E.G.G.A.N.: Kinetic Networked Entity Generated for Galactic Assassination and Nullification
Rosa = Skitfult för min del
rosa är för tjejer och bögar, och musikläraren.
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Vaddå böger? Jag gillar råsa och jag är inte bög. Nu får du förklara dig!
K.N.E.G.G.A.N.: Kinetic Networked Entity Generated for Galactic Assassination and Nullification
e du musiklärare?
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Moste vara det eller så kanske han e en Shemale
Jag börjar misstänka att den här Blixten100 egentligen gillar rosa men kan inte erkänna det eftersom han inte vill komma ut ur garderoben att han är homosexuell, därav alla fördomsfulla inlägg från denna man(du är en man fastän du är homo, tänk på det Blixten100).
Han kanske själv är musiklärare...
Ja tror att han är musiklärarn jag å...
hmm, nu j-vlar blir jag sur...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ha ha ha, ta det inte så hårt , lite skoj ska det väl vara ocksåOriginal inlägg av Blixten100
mjaaa, iof, men man ska väl spara på krutet...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
böla
Bookmarks