Om man har ett ps1-spel i .img-format, hur gör man för att få igång det i pscxbox? Måste man konvertera till .bin?
Om man har ett ps1-spel i .img-format, hur gör man för att få igång det i pscxbox? Måste man konvertera till .bin?
Ja, det skall väl var .bin/.cue format
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det funkade med .img men jag fick ändra på lite inställningar.Får dock inte ljudet att funka som det ska..
Kolla om du har den nyaste versionen av pcsxbox, 13 tror jag det är. Det står att de ska ha fixat ljudet där, finns att hämta på xbins om du vet vad det är.
Med vilket program kan man konvertera till .bin/.cue format? har ett spel som är på .mdf/.mds formatet...
Nån..?
Nä, jag har då aldrig sett ett program som fixar det, tanka ner en ny version som redan är i bin/cue...
vet inte med att konvertera men mounta valfritt format i D-tools och sen är de bara till o rippa om de själv till valfritt format. program o dylikt hjälper google till med :P
Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33
ok.![]()
Bookmarks