Min kompis har en Xbox med samma Felkod 16 nu undrar vi Kan man göra så att man startar Auto Installer Deluxe på den softmoddade sätter i hans hårddisk och återställer den till Fabriks
Min kompis har en Xbox med samma Felkod 16 nu undrar vi Kan man göra så att man startar Auto Installer Deluxe på den softmoddade sätter i hans hårddisk och återställer den till Fabriks
Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
Har aldrig hållt på med en softmoddad box men det som fattas är väl troligtvis filerna i mappen C: på xboxen.
Fungerar inte nätverket på en softmoddad box? Isåfall är det väl bara att boota xboxen med en Bootskiva, koppla upp xboxen mot datorn med en nätverkskabel och kontakta Xboxen via FTP och föra över filerna.
Dom filerna ligger där orginal från början och det är dom filerna man kopierar till datorn när man byter och sätter i en ny/större Hårddisk. Man ska spara filerna i både C: OCH E: och sen kopiera över dom, efter att du installerat den nya hårdisken, via nätverkssladden och FTP.
Har du sullat bort dom så kan du väl ta dom från vilken annan xbox(moddad) som helst och hämta filerna under C: och E: via nätverkssladden.
/ M
Ok Bra då kan ja få hans Xbox att funka igen
OCH Hans xbox är inte moddad den ska ja fixa till original han har typ 40 Original spel
Xbox 360 Flashad (Egengjord Firmware)
Xbox 1.4 Halo 2 Boxen från Ebay
XBMC
250 GB HDD
"OCH Hans xbox är inte moddad den ska ja fixa till original"
Om du "fixar till hans Xbox till orginal" så kommer du nog inte att kunna använda nätverkskabeln mellan xboxen och datorn.
För du måste ju kunna boota med en installationsskiva för att kunna använda FTP'n och den skivan lär väl vara kopierad antar jag... Och utan softmodd kan xboxen väl inte läsa kopierade skivor alls...eller?
/ M
Bookmarks