Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: dms4 lite

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0

dms4 lite

jag tänkte skicka in mitt Playstation 2 till chippning och det är av model 30004 (INTE 30004R) och jag hörde att lasern kan gå sönder PGA att mitt PS är så gammalt. men vad jag också har hört är att sålänge jag använder skivor som inte är genomskinliga för att spela spel på så ska allt fungera. vilket stämmer ?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Lasern kan vara trött och sliten pga åldern. Om man utgår från en frisk laser är det betydligt större risk att den pajjar på t.ex. en v9. Allt beror på hur mycket du använt din PS2 och hur mycket damm den sugit i sig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    Hansi. jag öppnade den för ett tag sedan och den är praktiskt taget dammfri. jag har knappt använt den alls på d år jag har haft den PGA att jag inte haft varken pengar eller spel att spela på den :/ så chansen är isåfalla stor att min inte pajjar på ett bra tag iallafall eller??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Prova med de spel du har. Har den inga problem alls vid uppstart, nivåbyten osv så lär det inte vara några problem. Du kan även testa filmer på dvd-r och musik på cd-r. Men har den bara stått still i alla år är det nog inga problem.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Sep 2004
    Respekt
    0
    ståt still och still jag har jus spelat på den men jag har inte spelat typ 10 timmar varje dag. tror jag klarat ut 3 spel på den max och sedan har den bara ståt aja tack för info. hur va det med skivor nudå. hur såg man vilka man kan använda & inte ska använda ?

Liknande diskussioner

1. DMS3, DMS4 lite, DMS4 pro
    By Hansi in forum Playstation 2 Produkter
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 20:48
  2. Nyinstallerat DMS4 lite EZI. Behöver lite hjälp!
    By edz in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2005-05-11, 22:18
  3. DMS4 lite / pro
    By Hansi in forum Installationsanvisningar
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 15:56
  4. DVD+R problem (DMS4 e.z.i Lite)
    By pipedragon in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2005-02-23, 17:13
  5. tips innan lödning av dms4 lite
    By dundret in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2005-01-05, 20:55

Bookmarks