Hej!
Tror ni att det är större chans att bli bannad över xbox live desto större hdd man har? Har en på 120gb... Stor risk? Har inte vågat testa ännu eftersom jag inte är riktigt säker.
MVH Joel
Tack
Hej!
Tror ni att det är större chans att bli bannad över xbox live desto större hdd man har? Har en på 120gb... Stor risk? Har inte vågat testa ännu eftersom jag inte är riktigt säker.
MVH Joel
Tack
har du haft LIVE på din ORG HD & sen bytar till större & kör LIVE på den så blir du bannad.
Tippset är att INTE köra LIVE på ORG HD utan byta till större först sen regga sig på LIVE, du måste ju ändå ha den LÅST & köras på ORG bioset![]()
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
kompisen (som inte kör XBL iof.) säger att hans chipp (x-cuter 3)Original inlägg av pege63
ALLTID e påslaget å man kan köra XBL utan att bli bannad.
har sökt info=inte hittat nått så länka gärna till en tråd som svar...
Beror väl på vad han menar med "alltid påslaget".
Själva chippet kan ju vara "strömsatt", det som är viktigt är vilket BIOS man använder. Du kan ju ha originalbios i en minnesbank i ett chip.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
aha, jag själv kör med ett Aladin Advance XT med M8plus BIOS.Original inlägg av Hansi
så om jag flashar med ett annat BIOS så kan jag ha igång
chippet å ändå köra XBL ?
står inte så mycket i avd. för XBL men har jag fattat följande korret:
det går INTE att köra XBL så länge ett chipp e på slaget med annat
än org. BIOS samt att man bytt HD ?
Ungefär så. Och det är ju ganska meningslöst att har originalbios på chippet om man inte råkat förstöra bioset som finns på xboxen från början.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks