heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eej .
jag har en blå keps med rotorblad på
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eej .
jag har en blå keps med rotorblad på
varför banned? hansi
Vad menar du? Varför han har BANED som nick? Fråga!
Vad menar duOriginal inlägg av killemall6
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
han heter baned här på forumet![]()
Trodde ni verkligen att baned var bannad bara för att han har ett sånt namn ?:P
typ TRODDE HA NVA BANNED
LÄR DIG VAD CAPS LOCK ANDVÄNDS TILL.Original inlägg av killemall6
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Last edited by Mr_Khyron; 2005-09-14 at 20:42.
Errm..jag tyckte han hanterade caps lock rätt bra. Blev lite putt på alla som hackade. extra tydligt eftersom han skrev typ i lower case. Men vad lärde du dig då? *garv*
jag får inte min xbox till datorn vet någon nått om detta hjälp
Jag föreslår att du gör en ny tråd om du vill ha hjälp med något.Den här tråden har spårat ur alldeles för mycket för att man ska kuna diskutera seriöst.
En tråd i TEST forumet kan per definition inte spåra ur eftersom man inte skriver någonting vettigt i en TEST tråd...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag viste redan att mikaeldahl79 inte skulle få någon hjälp i tråden efter så mycket BANED snack och helt olämpligt ämne för hjälpen plus för dålig beskrivning av problemet.Jag räknade med att han skulle fråga under något lämpligt ämne.
Last edited by Redaktör; 2005-09-14 at 20:39.
Bookmarks