Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Test

  1. #1

    Test

    Hej Hej jag bara kollar min signatur Hansi! hihi
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2005
    Från
    Stockholmstrakten
    Inlägg
    128
    Respekt
    20
    Jag skulle inte villja ha den där signaturen som Hansi har om jag vore dig.Att ha en sån signatur utmanar ödet.Ser att du raporterade mig men jag försökte bara påpeka att alla tycker inte om att man härmar andras signaturer.Med andra ord inget illa menat mot dig.
    Last edited by Redaktör; 2005-07-07 at 20:36.

  3. #3
    ok...jag ändrar på den om hansi inte gillar den.
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2005
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    test

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2005
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Hej hej. Jag har en "liten" fråga om ett spel jag laddade ner till xbox. Jo, och jag är ju så klart världens nybörjare. Hursomhelst har jag spelet här på min fina dator, men, hur ska jag kunna få över det till xboxet enklast?Antar att det blir att bränna över det, men måste jag göra något skit med filerna innan jag bränner (för det kan väl inte va så lätt att det fixar sig själv ) Måste jag ha några program. Typ Winzip, eller måste jag ha några dumma filer . Och på tal om det, var laddar jag ner filerna si såna fall. Och hur använder jag dem Skratta inte åt mig bara jag vet att jag är en looser på sånt här...
    Men jag är tacksam för svar. Gärna väldigt lätta svar, inte så komplicerade (eftersom jag är lika teknisk som en groda), tänk er at ni förklarar för er mormor

  6. #6
    Registrerade
    Feb 2005
    Från
    Stockholmstrakten
    Inlägg
    128
    Respekt
    20

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-07-04, 10:25
  2. test
    By Hansi in forum Test
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-10, 23:45
  3. testing
    By EvilBoY in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-03-10, 17:26
  4. test
    By daniel_e53@hotmail.com in forum Test
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-04-21, 13:42
  5. test
    By obe in forum Test
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-02-15, 13:56

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •