Det Kommer Att Suga Xbox 360 Är BÄttre
Det Kommer Att Suga Xbox 360 Är BÄttre
XBOX Illumination Röd
120 GB HD - SmartXX v2.0 - Xbox Media Center
på vilket sätt då?
Väldigt givande post må jag säga
BMW E46 Coupé -00 m Xbox 160GB + 5.4"
Bah sånna här inlägg/diskussioner är heeelt meningslösa!
Samma sak som Mac e bättre än PC eller Britney Spears e bättre än Cristina Aguilera..
orka!
När kommer det flera bra spel till Xbox 360?
Jag vet att det kommer masor av bra spel till ps3 tex teken6.
Tyvärr är ps3 spel 4.7gb gånger 8 .Därför kommer man inte att kuna bränna ps3 spel.
*S*Original inlägg av Redaktör
Kommentar överflödig.
Försök inte vara rolig på min bekostad.Lägg nerOriginal inlägg av idge
Last edited by Redaktör; 2005-09-01 at 19:46.
Du tror alltså ärligt att titlarna till Xbox360 / PS3 avgör om spelet är bra eller inte.. med tanke på att du redan nu kan avgöra att dom bra spelen kommer till PS3... såvida du inte är synsk så ignorerar jag tråden.Original inlägg av Redaktör
En sak är faktiskt säkert.Det är titlarna som avgör om folk vill lägga pengar på
Xbox 360 eller ps3.
ASSÅ OLLE44 VAD MAN KAN VARA MOBBAD OCH TÖNTIG OCH FJOLLIG XBOX E SÄMST OCH ALLT SOM HAR MED DET ATT GÖRA!!!!!
DU E BARA LEDSEN EFTERSOM DU FICK XBOX AV DIN AVLÄGSNA MORFAR!!!
OCH DEN SUGER SÅ HÅRT PS3´s GRAFIK E BÄTTRE ÄN SHREK OCH TOY STORY FILMERNAS GRAFIK!!! OCH MAN KAN KÖRA PÅ INTERNET MAN BEHÖVER INTE ENS KÖPA EN SAK SÅ ATTT MAN KAN GÖRA DET!!!DEN E REDAN INSTALLERAD I PS3 SÅ NÄR MAN FÅR DET BÖRJAR MAN BARA SPELA PÅ INTERNET!!! OCH VILKET NAMN OLLE HAHAHAHAHHAHHA!!! DET KNÄCKER XBOX(SOM E SÄMST!) KOLLA ÖVERALLT OCH DU KOMMER SE ATT PS3 ÄR BÄTTRE!! HAHAHAH XBOX BÄTTRE ÄN PS3 HAHAHAH VILKET SKÄMT!!!!
MAN KAN OCKSÅ KOLLA PÅ FILMER PÅ INTERNET!! OCH NÄR MAN SPELAR KAN MAN TA IN TVPROGRAM!!!OCH DU SKA SE VAD PS3 KNÄCKERRRR XBOX360 hahhahahahahhaha XBOX SUGER!!
Last edited by cruncherz; 2005-11-06 at 14:08.
hur gammla e ni..??
o att jag orkar kommentera detta e jag förvånad över själv faktiskt
lägg ner tråden, sånt här skit orkar man inte diskutera. (konstigt att jag brydde mig om att kommentera)
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Ser jag ett inlägg till av dig med liknande dynga så blir du avstängd/bannad här.Original inlägg av cruncherz
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag ska ha PS3 (har PS2) men bara för det betyder det inte att jag hatar XB360 eller Nintendo Revolution jag har har inget emot det och ev. så skaffar min lillebror XB360 (han har XB) så låt så bara för att man gillar en konsol mer (i mitt fall PS3) så betyder det inte att dom andra är dålig bara för det så låt oss hoppas att alla konsoler blir populära och att det kommer många bra spel till alla i nästa generation
Last edited by hv71; 2005-11-16 at 18:50.
PSP 3.71 M33-2 4GB Memory Stick Pro Duo
Varför inte köpa alla konsolerna, det gör jag och kommer att fortsätta att göra!
Man köper dem begagnade o billiga, och så chippar man dem och kör billiga spel...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Precis ... och får ut det goda av alltOriginal inlägg av Blixten100
Varför suger det?
jag tror du hamnade lite på efterkälken där... :-)
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Snart kommer Hansi, och han är nog på bannar-humör idag....
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Så länge lekstugan inte rinner över till andra/fler trådar än de ni lekt i de senaste dagarna så får ni hållas... men det är inte långt kvar till banning...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nu törs dom inte posta igen...
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Men man måste väll motivera varför PS3 kommer att suga Olle44 motiverar ju inte änns.
PS3 lär ju bli mycket bra, men att säga att den suger är nog att önska sig lite väl mycket. Så det blir till att köpa ett paket miss softie som tillbehör, dom fungerar f.ö. lika bra utan tvspelet.
Jag personligen tycker att PS3 är bättre utan att ens behöva testa det
och det har den enkla anledningen att Final Fantasy 13 kommer att släppas till den, tror inte att den släpps till nån annan konsol
Sen ska ju den vara kraftfullare än konkurenterna
Tycker nästan att Xzero666 ska få ta över Blixtens namn
Jo du, det skulle ironiskt nog passa....
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bookmarks