Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: RGB Kabel

Registrerade
    Jun 2005
    Respekt
    0

RGB Kabel

Tjena!
    Nu e de så här att ja beställde en RGB Kabel till min Xbox & fick hem den idag.
    Fast den verkar inte vilja fungera..=( asså ja förstår mig lixom inte på den riktigt..de e ju en scart till Tv:n & en till xboxen men sen mitt på den kabeln så sitter de en liten kump med 3 hål i en röd, en vit & en gul..va ska man ha den till?? Ska man sätta in orginal sladdarna i den eller?? hur F*n ska ja bära mig åt??=s Kan min tv vara för gammal för en rgb Kabel??

Tacksam för hjälp!!

MVH Nicklas

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du behöver inte använda extrakontakterna. Det är om du vill plocka ut kompositvideo, s-video, analogt stereoljud samt optiskt ljud separat.

Får du inte bild så prova ändra switchen på scartkontakten (den ställer om mellan s-video och rgb)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2005
    Respekt
    0
    Men hur ska ja göra då?? ska ja bara stoppa i Rgb kabeln som den är?? Inte några extra kontakter i den där lilla kumpen med en röd, en vit & en gul..ska de inte sitta något i den??

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Läs mitt svar en gång till så slipper jag skriva samma sak flera gånger om
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Mad Catz RGB kabel
    By Krillelill in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 11:16
  2. RGB Kabel
    By joellindgren in forum Gamecube Hårdvara / Multi-X chip
    Senaste inlägg: 2005-01-03, 16:58
  3. RGB kabel problem.
    By crimson in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-05-10, 17:59
  4. RGB... Info, fakta mm mm mm. LÄS!!!
    By KnasHatt in forum Playstation 2 - Övrigt