Jag har aldrig ägt en xbox tidigare så mina kunskaper är inte så bra ännu, jag blev rekomenderad att köpa av psxcare genom polare.. ganska många som köpt från er och det har funkat bra så jag hoppas det går bra för mig också
Har ett DUO-X2 chip med Cromwell bios inlagt.. eller snarare hur kollar jag om jag har Cromwell? Iaf antar jag att jag har det. (fick min xbox efter den 1:a juli..) Igentligen känns det som att jag betalat för något jag inte ville ha, eftersom jag lade min order innan 1:a juli så antog jag ju att det skulle vara det "gamla" bioset pålagt.. Jag kan ju inte veta när själva varan paketeras.
Nåval, startar jag x-boxen så visas Gentoox loader up, och efter en stund så kommer dashboard MythTV.
Problemet är att jag inte ville ha det här bioset samt dashboard från början, och jag kan heller inte navigera runt i menyerna. Vare sig vid bootning där man får välja mellan typ dvd, native och en Pingvin eller senare i själva MythTV med de 6 olika valen.
Jag har provat att testa ett spel och då går det bra att använda handkontrollen så det verkar som att denna kontroll ej är uppkonfad för mitt dashboard.
Jag läste inlägget http://forum.psxcare.com/support/sho...light=raincoat .
Dock så vill mitt bios inte läsa min bootbara cd där jag brännt in Raincoat. Har testat med 2 st olika cd skivor. Finns det någon som lyckats boota Raincoat från skiva?
Hörde att man kanske måste sätta upp ftp och lägga in cromwell den vägen och sedan flasha över nätverket, hur ska man bäst gå till väga? Vill inte gärna förstöra något..
Bookmarks