Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hjälp med "återställning" :P

Registrerade
    May 2005
    Respekt
    0

Hjälp med "återställning" :P

Jag råkade idag ersätta evox.ini med en annan spel fil. Jag vet :P, jag vet faan inte själv vad jag gjorde fär att lyckas med det. Men nu startar alltså Gta san andreas modd när jag startar min xbox:P Hur fixar jag till det här. Jag kan ju inte längre komma åt min xbox med FlashFXP. Jag tänkte om man kanske kunde använda Superdisc eller vad det heter för att installera på nytt. Men då försvinner väl alla filer på boxen? Det är just det som inte får hända. Så någon som kan hjälpa mig med det här??

Mvh

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    34
    nej det gör det inte alls sätt in SD installera MS dash sen evoxdash sen tar du ut bootar om
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    May 2005
    Respekt
    0
    Faan va gött Nu blev jag glad :P Men är du heöt säker på det här då?? Bara så jag är helt säker:P

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    34
    Ja den raderar bara om du väljer att formatera C, E, F men det ska du ju inte bara installera om MSDASH & EVOXDASH inget annat
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    May 2005
    Respekt
    0
    Vart kan jag ladda ner SD då??

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    34
    Gå in på forumets "ROOT" tror du hittar det där XBOX / Evolution-X FAQ och Guider el ngt sådan du behöver MIRC el BITTORENT

Tog du en back upp på din C:\ efter en Sd installation om inte gör det sen det kommer till nytta i framtiden tro mig
    Last edited by pege63; 2005-07-14 at 21:28.

Registrerade
    May 2005
    Respekt
    0
    Hur faan brännar jag image skiva så att Xboxen tar den?? Jag har provat med nero två gånger nu men det funkar inte. Så kan någon beskriva hur jag ska göra? : P Har gjort en iso av SD:n med hjälp av Qwix. Var tvungen att ta bort lite emulatorer och så för att få filen till 700mb.

Liknande diskussioner

1. Ingen video i en 1.4/1.5 med X2.6(4983.06)... hjälp!
    By syko in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2004-10-18, 10:59
  2. Behöver hjälp med DVD Bränning
    By Danilak in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2004-03-25, 11:47
  3. HJÄLP med NTSC spel!
    By Tobbee in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-03-21, 18:53
  4. Hjälp med X-bit Chip igen
    By Vallås Locos in forum X-B.I.T. support
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 17:02
  5. Hjälp med att översätta xbplayern till svenska