man tar ett glass varmt vatten sen har ni i lite så o rör runt med en tesked sen tar ni 1-3 tsk med såpavatten o väntar ca 30 min sen är de bara att ta en skruv mejsel o bända bort den försiktigt
man tar ett glass varmt vatten sen har ni i lite så o rör runt med en tesked sen tar ni 1-3 tsk med såpavatten o väntar ca 30 min sen är de bara att ta en skruv mejsel o bända bort den försiktigt
se till så jeweln kanter är täckt med såpavatten
Lättare att såga bort den med tandtråd!!!!!!!
Moddad Xbox Crystal Edition V1.6
Xecuter 2.6
Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB/IDE133 HDD
Hur sågar man med en tråd?Original inlägg av Tjoaren
Hört talas om trådsåg?
Fast kanske jobbigt att använda en sån till tänderna..
det lättaste sättet är klart en vanlig hårtorrk och värma på baksidan av jewelen, och sen ta en platt och bred smörkniv eller dyligt.
det funkade super lätt, jag har gjort det 2 ggr nu...
innan provade jag detta med såpvatten och tandtråd men detta funkade inte alls bra tycker jag men jag kanske gjorde fel också
Ta en tandråd och sätt fast den under jewelen. Sen ska du "såga" dig till andra sidan. Inga problem med det.
Jag såg inte men kolla på datumen på meddelandena. Du e lite tidig som svarar på dem nu
Det brukar höra till vardagen numera..
Vilken tråd ska vi gräva upp imorron?
Hahah
Vi kanske ska höra med Krettan, hur det gick med hans spiderchip? Han skulle ju skjuta det åt helvete på nå vis...
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Ja jag täntke på de för nån dag sen heheh Undra var han har tagit vägen?
oj jo det var ju ett bra tag sen denna tråden skrevs.
men jag tänkte tipsa lite mer om det skulle vara någon som ville veta det bästa och enklaste sättet att få bort märket
Bookmarks