"allt" går att airbrusha...
"allt" går att airbrusha...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej!
Skulle ni kunna tänka er att måla figurer? Hittade en kul byggsats.. men är tyvärr rätt kass på att måla
Har beställt via er förut och vet ingen annan som skulle kunna utföra jobbet
Figuren:
http://www.e2046.com/product_info.php?products_id=4981
1/6 skala i det här fallet är ca 25-30cm hög.
Visst kan vi det.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej hej! Nu har inte jag postat på riktigt länge.
Men nu undrar jag hur mycket Andrew skulle ta för att bara måla en 360 svart och lacka den? Och då menar jag dvd läsaren också. Borde nog inte kosta mer än 300 tycker jag. men det kan jag leva med. jag kan till och med leva med 500.
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Jag ringer inte in Andrew för att måla en 360 svart. Han målar inte staket eller klipper gräsmattor heller :-) Pärlor för svin kallas det för. Andrew är konstnär inte lackerare.
ok ok...men kan ha måla en box i sverige tema då?
Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Sure, men ta och ring honom vet jag :-)
vad skulle den här kosta?
C.a 1500:- men se mina svar i din andra tråd
Jag är sjukt sugen på att fixa till mitt ps2 (dock med ett nytt skal från er eftersom jag råkade sabba det jag har nyss för inte så länge sen) .. Hur mycket skulle det kosta med en stoor rr-logga snett , nere i högra hörnet på ovansidan (http://www.zpirit.se/Shop/Applicatio...16001001_1.jpg) , fast att "ruff riders" står med lite mindre text typ i vänstra hörnet längst upp ? Jag vet inte om ni förstår direkt , men ja .. Det skulle vara bra att få en ungefärlig prisidé innan man kör hårt Tack på förhand .
Last edited by Bam; 2008-10-26 at 01:48.
kan ni göra airbrush på en nintendo 3ds
hur mycket skulle det kosta om man skulle ha megaman bredvid kärmen
Bookmarks