Sida 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Visar resultat 61 till 90 av 103

Diskussion: Airbrushlackade Skal! (Kopierad från XBOX CASE MODS då det inte bara är xboxbilder)

  1. #61
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Vi kan lacka ditt befintliga skal om du vill.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #62
    Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Resulterar det i någon prisnedsättning? Behövs ju inte så extremt stor skillnad, men litegrann skulle sitta fint (gah, I'm feelin' cheap today!).

  3. #63
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Prisnedsättning jämfört med vad?

    Du betalar för motivet efter överenskommelse med Andrew. Vill du beställa t.ex. ett nytt skal så tillkommer kostnad för skalet.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #64
    Registrerade
    Jun 2004
    Från
    Härnösand
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Aha, då hänger jag med, trodde att det handlade om ett komplett skal. Men lite intresserad är man helt klart, får gå igenom budgeten lite och se ifall man inte kan klämma in nånting sånthär.

  5. #65
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag lade upp ett par bilder på en kunds xbox, han ville ha ett specifikt wrestlingmotiv.

    Den ligger bland "1500:- exemplen" i början av tråden
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #66
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    146
    Respekt
    20
    de skulle va coolt med en sportbil på xboxen där kanske där de står bill gates på nummer plåten elle nått såny va tror nu de skulle kosta

  7. #67
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    En 1500:- så att Andrew kan lägga ner tillräckligt med tid på den för att få till en massa snygga detaljer.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #68
    Registrerade
    Jun 2005
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Kalla mig för fånig och grejjer men eftersom jag är ett Anime fan så skulle jag gärna vilja ha en bild på Hellsing på sidan av mitt datorchassi.... eller nån liten "ero-bild" (smått snuskig bild) skulle va jävligt roligt att ha en sådan bild (som ingen annan har ) tror ni att herr Andrew skulle kunna göra detta ? men kostar det 1000.- hur detaljerat det än blir då ?

  9. #69
    Registrerade
    Jun 2005
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    [IMG]satsuki5.bmp[/IMG] typ något av dessa ... (såg inte att man kunde lägga in bilder)



    dock ej den rosa färgen på den sissta bilden....kanske något mörkare där
    Attached Images Attached Images

  10. #70
    Registrerade
    Jun 2005
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    ursäkta blev fel där...men ni kan ju kålla på bilderna T_T
    funderar messt på den översta (Hellsing) och sedan på Satsuki5 bilden :P

  11. #71
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det går nog att fixa någon av de där bilderna för 1000:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  12. #72
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Är det möjligt att till exempel skicka in en chassi sida till en PC Låda till er?

    Och kan man diskutera motiv via ICQ eller någe sådant?

  13. #73
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Inga problem om du skickar in en chassisida e.dyl.

    Jag rekommenderar att du pratar med Andrew i telefon, hans mobil# står på hemsidan. Men är han inne i butiken samtidigt som du är online på icq så går det också bra.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  14. #74
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Riktigt fina chassin!
    Jag har en Ferrari 3400 Laptop som jag funderar på att modda lite... Kan ni lackera laptops och vad skulle det kosta??? och finns det någon skyddslack så att det blir extra glansigt och hållbart när man har med sig datorn på jobb mm..?? Skulle inte vara helt fel med mitt egna företags logga på datorn

  15. #75
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bara den inte är alltför hemlig med hur den vill bli öppnad så bör det inte vara några problem. Vi använder vanlig klarlack, borde fungera bra om du är normalt varsam med laptopen och normalt förvarar den i ett case och inte löst i en väska tillsammans med nyckelknippa osv.

    Pris beror på motiv och hur mycket skruvande det krävs. Runt 2000:- skulle jag tippa. Minus kanske 500:- om du själv fixar skruvandet och vi bara får skalet löst.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  16. #76
    Registrerade
    Jul 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    yo

    Undrar om du skulle kunna motivlacka en ipod mini..

    har inget motiv inte ens en ipod en men ska snart köpa en.

    vad skulle du ta för att göra det? gillar olika strukturer "abstrakta bilder"

    vilken färg skulle jag köpa den i?

    kanske en fet svamp,, blått tema

  17. #77
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    ehh, get serious man...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  18. #78
    Registrerade
    Jul 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Blixten100
    ehh, get serious man...

    ingen tråkig ide tycker jag.. har sätt att de finns o köpa ipod med u2 design..

    http://www.apple.com/ipod/u2/


  19. #79
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Problemet med ipod är att dom är extremt svåra att öppna utan att det blir lite märken i skalet. Vi lär ju få ta hem nåt sånt där batteribytarkit med specialverktyg, men enligt vad jag läst på sidor som säljer batterier till ipod så är det svårt/omöjligt att helt undvika märken.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  20. #80
    Registrerade
    Jul 2005
    Inlägg
    8
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi
    Problemet med ipod är att dom är extremt svåra att öppna utan att det blir lite märken i skalet. Vi lär ju få ta hem nåt sånt där batteribytarkit med specialverktyg, men enligt vad jag läst på sidor som säljer batterier till ipod så är det svårt/omöjligt att helt undvika märken.

    om jag lyckas mecka upp batteriet och frilösa alla delar från maskinen.. kan du ge mig en prisupgift då? tänkt mig en bakrund i blått o svart (abstrakt) med en svamp liknanade sak på baksidan, och ljusblåa knapp-ikoner.

  21. #81
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bäst du ringer och pratar direkt med Andrew. Sedan är det ju en fråga om hur mycket du VILL att det skall kosta :-) En svampliknande sak kan han ju säkert klottra dit på ett par minuter, men det blir ju en helt annan sak om han får ägna lite extra tid åt motivet.

    c:a 500-1000:- kan jag tippa beroende på hur mycket detaljer det skall vara och om det krävs mycket arbete med mallar/maskning eller inte.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  22. #82
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Vore coolt med ett skal liknande de tecknade delarna i Sin City. Skulle nog bli jäkligt coolt...

  23. #83
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Beställ ett då :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  24. #84
    Registrerade
    Aug 2005
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Undrar vad en hel-lackering av ett PC chassi skulle kosta, eller EN av sidorna.

    Motiv av Luis Royo's skapelser hade jag tänkt mig, och en text som lyder: Mickex.

    Luis Royo:
    http://alaida.power-of-beauty.de/serie.php?nr=6
    http://alaida.power-of-beauty.de/serie.php?nr=7

    Eller något i den här stilen:
    http://alaida.power-of-beauty.de/img.../angels/25.jpg

    Menar alltså bilder av dden karaktär som finns på den sidan.

  25. #85
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du måste prata med Andrew och diskutera de där motiven. Men vad jag kan se varierar dom en del i hur mycket detaljer som är med, och ser ut att hamna på c:a 1500-2000:- för de enklare till säkert >10.000:- för de med supermycket detaljer i bakgrunden osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  26. #86
    Registrerade
    Oct 2005
    Från
    Sthlm / Sweden
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Chassi Sida

    har en chassi sida till min pc jag skulle vilja ha en uppskattning av pris på
    sidan är c:a 40x40cm , motivet är väldigt detaljerat
    chassit är svart
    motivet som är aktuellt kan ses på denna länk

    http://loadaverage.mine.nu/gallery/v...i_Hamasaki_451

  27. #87
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av AyuCrazy
    har en chassi sida till min pc jag skulle vilja ha en uppskattning av pris på
    sidan är c:a 40x40cm , motivet är väldigt detaljerat
    chassit är svart
    motivet som är aktuellt kan ses på denna länk

    http://loadaverage.mine.nu/gallery/v...i_Hamasaki_451

    Jag tippar c:a 2000:-, men det är alltid Andrew som har sista ordet :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  28. #88
    Registrerade
    Nov 2005
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    vad skulle det kosta att lacka en gamecube och handkontrollerna(2st) hel vita och locket med linkmotiv(nedan) och handkontroller na med triforce
    Attached Images Attached Images

  29. #89
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Tippar på runt 2.000:- för allt det där
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  30. #90
    Registrerade
    Feb 2006
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    Går det att Airbrusha ett Nintendo DS oxå eller?

Sida 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. Bränna i mode1?
    By Jurke in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-02, 08:48
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. Nej... det här blev inte bra...
    By asmodean in forum Ris & Ros
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-04-18, 20:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •