Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Visar resultat 91 till 103 av 103

Diskussion: Airbrushlackade Skal! (Kopierad från XBOX CASE MODS då det inte bara är xboxbilder)

  1. #91
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    "allt" går att airbrusha...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  2. #92
    Registrerade
    Dec 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Hej!

    Skulle ni kunna tänka er att måla figurer? Hittade en kul byggsats.. men är tyvärr rätt kass på att måla
    Har beställt via er förut och vet ingen annan som skulle kunna utföra jobbet

    Figuren:
    http://www.e2046.com/product_info.php?products_id=4981

    1/6 skala i det här fallet är ca 25-30cm hög.

  3. #93
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Visst kan vi det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #94
    Hej hej! Nu har inte jag postat på riktigt länge.

    Men nu undrar jag hur mycket Andrew skulle ta för att bara måla en 360 svart och lacka den? Och då menar jag dvd läsaren också. Borde nog inte kosta mer än 300 tycker jag. men det kan jag leva med. jag kan till och med leva med 500.
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  5. #95
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag ringer inte in Andrew för att måla en 360 svart. Han målar inte staket eller klipper gräsmattor heller :-) Pärlor för svin kallas det för. Andrew är konstnär inte lackerare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #96
    ok ok...men kan ha måla en box i sverige tema då?
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  7. #97
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Sure, men ta och ring honom vet jag :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #98
    Registrerade
    Aug 2008
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    vad skulle den här kosta?

  9. #99
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    C.a 1500:- men se mina svar i din andra tråd
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #100
    Registrerade
    Oct 2008
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Ruff riders på ps2skal ?

    Jag är sjukt sugen på att fixa till mitt ps2 (dock med ett nytt skal från er eftersom jag råkade sabba det jag har nyss för inte så länge sen) .. Hur mycket skulle det kosta med en stoor rr-logga snett , nere i högra hörnet på ovansidan (http://www.zpirit.se/Shop/Applicatio...16001001_1.jpg) , fast att "ruff riders" står med lite mindre text typ i vänstra hörnet längst upp ? Jag vet inte om ni förstår direkt , men ja .. Det skulle vara bra att få en ungefärlig prisidé innan man kör hårt Tack på förhand .
    Last edited by Bam; 2008-10-26 at 00:48.

  11. #101
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    kan ni göra airbrush på en nintendo 3ds

  12. #102
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Egget Visa Inlägg
    kan ni göra airbrush på en nintendo 3ds
    Ja
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  13. #103
    Registrerade
    Jul 2011
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Respekt
    0
    hur mycket skulle det kosta om man skulle ha megaman bredvid kärmen

Sida 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. Bränna i mode1?
    By Jurke in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-02, 08:48
  3. Vill ha svar...
    By Calle_A in forum Ris & Ros
    Inlägg: 19
    Senaste inlägg: 2003-04-08, 16:23
  4. Nej... det här blev inte bra...
    By asmodean in forum Ris & Ros
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-04-18, 20:17

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •