Lite bilder på en av våra kunders PS2 efter lite artistisk frihet...
Lite bilder på en av våra kunders PS2 efter lite artistisk frihet...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Well, vet inte om man får svara här men hittar inga regler för sektionen så jag kör ändå!
Tänkte bara föreslå att ni innan ni lägger en lack på en box eller ett ps så tycker jag det skulle bli mycket snyggare om ni först spacklade över hålet efter jewelenså att det blir en alldeles slät yta över hela X:et... alternativt slipa ner texten på psorna (minns inte riktigt om den står ut eller är insänkt)...
Som här t ex så är ju motivet jäkligt schysst, men det första jag såg när jag kikade på den var dendär irriterade playstation texten som var övermålad...
Bara ett litet tips för framtiden... lite jobb och det gör enligt mig stor skillnad!
Upp till varje enskild kund att bestämma hur dom vill ha det. Vi har haft kunder som absolut velat ha "stripen" på ps two kvar, vilket inte blev helt lyckat med motivet.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks