Nu har jag köpt airbrush
nu äntligen har jag köpt en airbrush jag köpte den från jula och den värkar räcka för mina endamål.
jag har tänkt att måla mitt mobilskal och undrar nu om ni kan informera mig om ni har något man kan använda:
-någon primer om det behövs för att måla på mobilskal.
-färg för hårdplast som man använder i airbrush sprutor + pris (färger: silver, svart och klarlack ca.20-60ml/burk)
-något jag kan rengöra sprutan med från färgen jag ska använda + pris (någon sprit eller liknande)
-sandpapper (240, 500, 600 och 2000) + pris
-flakes av den minsta sorten typ ultra-mini flake 1/500" eller flake powders vet ej vilken som är minst men jag vill ha den minsta sorten + pris (röda och svarta)
-vad blir fraktkostnaden på ett ungefär.
-jag vill också veta på ett ungefär hur lång väntetiden blir på att få hem grejorna till mig.
hade tänkt måla mitt mobilskal i svart med svarta flakes eller powder **** ovanpå och sedan ha silver detaljer typ små tärningar på baksidan och sedan ha två stripes runt hela mobilen gjorda med röda flakes eller powder ******
tar gärna emot tips på vad som fungerar bättre på detta projekt eller tips på hur jag borde göra för att få det riktigt bra eller vad mer jag behöver för att få det bra eller om jag borde köpa något annat än vad jag listat upp här ovanför!
Last edited by nikzak; 2006-03-01 at 11:01.