Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Oops! Something is wrong Error code 21...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21

Exclamation Oops! Something is wrong Error code 21...

... är inte namnet på en ny Britney Spears-låt utan ett felmeddelande jag får upp när jag försöker jag starta direkt i Originaö Bios.

När jag försöker starta i x2 4983.08-menyn så kommer ett "knastrande" ljud och efter ett LÅÅNGT tag kommer menyn upp, men jag kan inte välja något av mina program, menyn kommer upp igen efter ett tag.

Nu kom jag inte ens in i menyn, oops-meddelandet kom direkt

Vad har hänt, har jag gjort något fel?

Kan jag åtgärda detta eller måste jag lämna in boxen där jag moddade den (hos PSX care)?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det har nog bara blivit knas med filerna på hårddisken. I värsta fall är hårddisken "på gång" eftersom det tar lång tid för menyn att komma upp. En ominstallation med superdisc bör fungera bra, med lite tur utan formattering. Har du otur måste du byta hårddisk.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21
    Tack för svaret. Kan PSX Care installera om superdisc? Jag har inte den själv och är lite rädd att ställa till det mer om jag ger mig på något själv

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Kom in med den så får vi se vad vi kan göra.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. OOps.. fel flashat..
    By plumber in forum Aladdin Advance Support
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 16:06
  2. Finns igen guide över Oops fekoderna va?
    By Pontius in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 23:22

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner