Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Extern HDD

  1. #1

    Extern HDD

    Hej,
    Jag vet att detta har varit uppe förut och Hansi har varit så snäll och svarat men du sa att man kan andvända xtern om man andvänder Linux...men är det bara för att installera eller kan man starta upp xbox spel från HDD:n och köra som vanligt?
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det går inte att starta xboxspel från en usbdisk.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    VaHHHHH!!!!!!!!!!!! Det e dåligt! Kan man inte installera xbox dashen på hdd:n eller typ evox eller nåt
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    326
    Respekt
    20
    Helt rätt. Du kan inte ha någon xbox-applikation igång samtidigt som linux. Och utan linux kan du inte komma åt disken.

    Om du tycker det är dåligt är det ju bara att knåpa ihop en egen lösning. *garv*

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2005
    Inlägg
    38
    Respekt
    0
    Xboxen har bara stöd för USB 1.1 alltså går det för långsamt mellan hdd'n och xboxen för att du ska kunna köra spel från den.

Liknande diskussioner

  1. kan jag använda extern HDD till XBOX?
    By MahdiM in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 13:14
  2. ToxicOS för DMS4 PRO (inkl HD LOADER funktioner)
    By jnk in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 20
    Senaste inlägg: 2005-06-29, 15:33
  3. Extern HDD?
    By Dranshmont in forum XBOX Hårddiskbyte / Minnesuppgradering
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-06-27, 17:18
  4. Extern HDD winhiip
    By joakim_brand in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-15, 21:10
  5. Relax och extern HDD
    By Samba in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-04, 19:27

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •