funkar eurasia flash disc detta till XECUTER2.4983.BIOS
eller vilket skall man ha M8plus.bin eller XECUTER2.4983.BIOS det är en xbox 1,4 jag har med duox2 ship det blåa
funkar eurasia flash disc detta till XECUTER2.4983.BIOS
eller vilket skall man ha M8plus.bin eller XECUTER2.4983.BIOS det är en xbox 1,4 jag har med duox2 ship det blåa
Last edited by snugge; 2005-08-06 at 11:29. Anledning: nytt
Jag har ingen aning om vad du har för bios i ditt blåa duox2. Eurasia skall du använda om det är cromwell bios som i de vita vi säljer. Se bara till att bioset du flashar är 512K.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
XECUTER2.4983.BIOS är på 256kb men går att ändra vilket program använder man till att flasha med
Beror på vad du har för bios i chippet nu
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks