Ok, jag har ett ganska så stort problem och det hjälper inte att jag inte kan det minsta om moddning. Jag köpte för inte så länge sen (Cirka 1.5 månad) en ny Xbox. Den blev moddad av nån som kan och allt var fin fint. Sen bestämde jag att jag behövde en större hårddisk. Jag skaffade en 160GB disk som jag fick instruction om hur man installerar den. Instructionerna var att koppla in hårddisken i min dator, köra ett program som förbereder disken för Xbox användning, sen drog jag ut disken, stoppade den i Xboxen och använde en CD skiva som jag fick av en kompis som innehöll overativsystemet. När jag stoppade i hårddisken i boxen och sedan la i skivan kom allt fram, allt var perfect, sen minns jag inte exakt hur det hände men jag tryckte på nått som stod "Flash Bios" och nån process började. Av ren olycka råkade jag trycka på power knappen på Xbox då jag skulle ställa mig upp och puff så stängdes xbox av under processen... Efter det funkade den inte som den skulle. Min kompis sa att jag raderade mina bios och att jag hade ingen aning hur jag skulle göra det. Dagen efter var jag tvungen och åka på semester och det gjorde jag. Nu en månad efteråt är jag tebax, och är ultrasugen på att lira lite spel, men boxen funkar inte... Jag behöver start till slut, enkelt förklarade detaljer till hur jag ska göra för att fixa den.
Snälla Snälla SNÄLLA kan nån hjälpa mig! Jag har en månad innan jag ska till skolan och då har jag ingen mer tid till Xbox, jag behöver den här månaden åt minståne till att spela...
MVH,
Rakbladet
Bookmarks