Hej jag har ett problem med mitt xbox.
vissa hyrfilmer laggar på vissa ställen, va beror de på?
min kompis har samma problem med sitt xbox.
kan ni hjälpa mig så vore de ass schyst!
/maasing
Hej jag har ett problem med mitt xbox.
vissa hyrfilmer laggar på vissa ställen, va beror de på?
min kompis har samma problem med sitt xbox.
kan ni hjälpa mig så vore de ass schyst!
/maasing
Hyrfilmer brukar ofta vara repiga och/eller omslipade. Och så får man ju som regel ett litet "hack" efter halva filmen när lasern fokuserar om till nästa lager på skivan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hej. nej asså jag kollade på halva filmen och de gick hur bra som hälst men hela halva filmen laggade. Filmen va helt ny "innan frosten" inte en repa. så jag undrar e de bara jag som har problemet eller finns de många andra? e lasern dålig?
// tack på förhand
Om du har en helt orepad hyrfilm kan du räkna med att den precis blivit omslipad. Hur som helst har xboxen problem att läsa lager#2 på skivan. Det kan ju även vara ett fabriksfel på den skivan. Fungerar andra filmer utan problem så byt filmen bara.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks