Tjenare folks!

Har haft en chippad box nu i ett gäng månader men har bara kört på allt det som låg inlagt från början (förmodligen någon superdisc-installation). Igår fick jag för mig att det var dags att uppdatera åtminstonde Xbmc, och så fick det bli. PM3:s Xbmc åkte in, och en massa onödiga Emulatorer och annat skräp åkte ut (för att göra lite plats). Allt funkar fint, från imdb-sökningar till subtitles på DVDR-img-filer och lite annat som jag saknat från innan. Däremot, när jag vill kika movie trailers, så vad jag än väljer, så börjar den ladda trailern, sedan står det saving data file eller något liknande, sedan försvinner det och inget händer. Jag har testat två olika QT-browsers men det gjorde ingen skillnad. Någon som vet bot på detta? Problem två är webradion (v. 2), där jag finfint kan surfa runt och välja kanaler och annat, men när jag drar igång en kanal (så det står now playing), så är det fullständigt tyst. Någon som vet hur detta löses?

Detta är vad jag behöver få fixat, sedan är jag i princip nöjd med min konfiguration!
Ska även göra Xbmc till dash, men det hittade jag någon fin guide till här på forumet, men väntar med det till jag fått ner en superdisc samt hunnit backupa allt på xboxen, ifall allt skiter sig.

Så, vad tror ni? Finns det hopp?

Tack på förhand

// Jezper