ska lägga in en 200gb i boxen, har nu 4977 256kb bios, kan jag använda ett x2_4983.67_256k bios till 200gbtarn,,,
ska lägga in en 200gb i boxen, har nu 4977 256kb bios, kan jag använda ett x2_4983.67_256k bios till 200gbtarn,,,
Hellre .06 versionen så slipper du ha en G partition. Spara .67 tills du har en 300+ GB
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Får man tillgång till hela disken om man formaterar med superdisc?
Installerade själv en 200 gig hdd i min xbox 1,1. Har x2_4983.67_256k , men fick bara tillgång till 133gig?? Om jag hade valt , format g, hade jag fått hela disken då, eller är det något som jag inte gör som fattas för att få tillgång till hela disken...?
HEJA DIF!!!
Eftersom du använder ett .67 istället för .06 så måste du formattera G: för att komma åt resten av disken...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag använde 06. versionen, den funkade klockrent, 186gb på F, den skulle ja rekomendera.
Bookmarks