ska lägga in en 200gb i boxen, har nu 4977 256kb bios, kan jag använda ett x2_4983.67_256k bios till 200gbtarn,,,
ska lägga in en 200gb i boxen, har nu 4977 256kb bios, kan jag använda ett x2_4983.67_256k bios till 200gbtarn,,,
Hellre .06 versionen så slipper du ha en G partition. Spara .67 tills du har en 300+ GB
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Får man tillgång till hela disken om man formaterar med superdisc?
Installerade själv en 200 gig hdd i min xbox 1,1. Har x2_4983.67_256k , men fick bara tillgång till 133gig?? Om jag hade valt , format g, hade jag fått hela disken då, eller är det något som jag inte gör som fattas för att få tillgång till hela disken...?
HEJA DIF!!!![]()
![]()
Eftersom du använder ett .67 istället för .06 så måste du formattera G: för att komma åt resten av disken...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag använde 06. versionen, den funkade klockrent, 186gb på F, den skulle ja rekomendera.
![]()
![]()
Bookmarks