En annan har fått de undrar om ni har de?
Ni är billigare och bättre
[This message has been edited by M&M (edited 22 February 2002).]
En annan har fått de undrar om ni har de?
Ni är billigare och bättre
[This message has been edited by M&M (edited 22 February 2002).]
Den har vi haft i flera dagar...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur mycket kostar de?
549:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
fick mitt igår...rätt najs..men jag hoppades på att det skulle vara bättre...så jag e inte så jätte nöjd
Swalle proud owner of PS1,PS2 & Intel P4 1,5Ghz with a Geforce 3
Det suger!!!
ktd, har du testat original PAL, eller bara piratversionen?
Vi testade en piratutgåva, den gick 10ggr för snabbt jämfört med originalet... Rätt jobbigt att spela då.
Hansi tack för den infot! trodde det var fel på min ps2:a
Det är inte att går snabbt. Det är bara jävligt tråkigt. Springa omkring helt meninglöst och slåss. Inte min kopp av te. Tycker bättre om när det är handling. Typ som GTA3. Det är ett 100% spel...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
ktd, har du testat original PAL, eller bara piratversionen?
Vi testade en piratutgåva, den gick 10ggr för snabbt jämfört med originalet... Rätt jobbigt att spela då.</font>
Jag har piratversionen
I början får man välja om man vill spela Pal eller NTSC, jag har glömt vilket, men jag tror det är Pal som går superduper snabbt
NTSC funkar bra, eller så var det tvärtom
/Wanner
Bookmarks