Jag har laddat ner några spel (Lumines, Metal gear ac!d och Untold legends) till min psp (FW 1.5, jap), men hur ska jag göra för att spela dessa? Nån?
Jag har laddat ner några spel (Lumines, Metal gear ac!d och Untold legends) till min psp (FW 1.5, jap), men hur ska jag göra för att spela dessa? Nån?
Du behöver Fastloader 0,7. Googla.
Se oxå till att ladda ner WAB Firmware Changer v2 eftersom en del nyare spel annars uppdaterar firmwaren på din PSP.
Du vill ju inte helt plötsligt stå där med 1.5x eller 2.0 utan att frivilligt uppdaterat din PSP...
Jag har skrivit en guide här på forumet kolla: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=23783
Tack för hjälpen, ska prova
Inga problem.
på tråden "Hur man spelar Backups av UMD-skivor med Fastloader på din PSP" så står det att man måste ha Firmware 1.0 eller 1.5..är det någont program eller är den en viss version utav PSP..
För ja hade tänkt och köpa mig ett Idag på Siba eller El giganten..
mvh Snook
Det är versionen av PSP och det kommer du ALDRIG få tag på i sverige. Kan tom vara svårt att få tag på i US...
Kolla runt på lite nätbutiker så kan du kanske hitta nån 1.5 men på Siba, Elgiganten mfl. lär du aldrig hitta nån...
men hur vet ja om det är wirmware...står på packet eller ska ja fråga.? (dum fråga)
det är alltid firmware *fniss*
om du köper i sverige är det garanterat 1.52 idag.
så du menar att ja kan gå ex till siba och köpa där? eller vad menar du gothh?
Ja, du kan gå till Siba och köpa men du kommer att få en med version 1.52 och då kommer du inte kunna spela backuper. Du måste ha 1.5 (1.0 JP funkar men inte lika bra), inte 1.51, 1.52 eller 2.0...
hej hur gör man för att lägga in spel man laddar ner ?? jag har en svensk psp 2,0 ! jag har hört att man kan lägga in 1,5 i det e det sant det ska funka med 2,0 då ??
Du kan INTE spela backuper med 2.0. Vad du kan göra är att nergradera din PSP från 2.0 till 1.5 och då kan du köra kopior...
Här finns all info och själva downgradern... http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=24065
Bookmarks