Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Swap magic 3 och pstwo scph-70004?

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0

    Swap magic 3 och pstwo scph-70004?

    Någon som vet om Swap Magic 3.6 fungerar på en pstwo modell scph-70004? På swap magics hemsida står bara scph-70000...

    Vilken flip top/cd lucka version ska man ha till en pstwo scph-70004?

    Och är riskerna stora att lasern går sönder om man tar backup på sina spel till dvdr och spelar från dvdr skivorna tillsammans med swap magic istället för orignalskivorna?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Swap magic fungerar. Du skall ha PAL versionen (den vi säljer) för 70004. 70000 är japanversionen.

    Vi säljer även passande luckor, se webshoppen.

    Du riskerar lasern om du inte har en väldigt ny ps two med laserskydd monterat från fabrik.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    18
    Respekt
    0
    Hansi, tack för svaret, lägger en beställning hos er snart på det.

    Men vad är det bästa att köpa, en pstwo flip top eller en pstwo magic switch (ser att ni säljer bägge)? Ser ut att vara mindre risk samt krångel med en flip top eller har jag fel?

    Köpte min ps two för en månad sedan, finns det något sätt att ta reda på om det sitter ett fabriksmonterat laserskydd i den?

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    magic switch 3:e delen

    det går ju inte att lägga in den tredje delen(största delen). det finns en blockad.

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det finns tydligen olika varianter på magic switch. Jag har fått en del olika senaste tiden. Bäst är nog du ringer 08-643 26 13 och anger kund+order# samt vilken ps two modell du har så får vi försöka reda ut vad du behöver för variant.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Swap magic + slide tool
    By henke99 in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-31, 23:29
  2. PSX och multi-x problem
    By TB_NoRatZ in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-13, 17:42
  3. scph 30004 m. magic 3.1
    By zelsone in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-02-17, 15:24
  4. knife swap och 80-mins?
    By gaffa in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-22, 18:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •