Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Två små frågor till PSX

  1. #1

    Två små frågor till PSX

    Tja,
    Jag undrar hur mycket det skulle kosta om jag skulle köpa ett nytt, svart skal och ni skulle krackelera(rött/svart) skalet och två kontroller(också nya) och på juvelerna skulle det vara ett vitt "Biohazard" märke. Den andra frågan är om Crystal. Jag undrar hur mycket det skulle kosta om jag skulle köpa ett nytt, crystal skal med själva X-et sprejat med grön transparent färg och resten transparent blå färg, lite snyggt utplacerade blåa och gröna LED-lampor och samma sak med kontrollerna(crystal)
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Skalet c:a 1500:-
    Kontrollerna c:a 900:-/st

    Crystalskal är det inte säkert jag kan få tag på, men jag tror vi har ett kvar bortglömt i ett hörn. Blir väl drygt 1500:- för det skalet och drygt 1000:- per kontroll. Priserna är ganska mycket "gissningsvis" då vi aldrig åtagit oss att göra något annat än omlackeringar. Mekka med lysdioder osv är ju roligast att göra själv, men jag kan nog övertala någon av våra tekniker att göra det åt dig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    mmm...jag bara tänker på om jag ska vänta lite och göra det på en 360. Kommer säkert komma något "B" crystal skal dit. Vad tycker du om idéerna.Jag tycker att det skulle se snyggt ut med båda. Och har ni andvänt krackeleringsfärg förut? Vilken skulle ni isåfall använda? Bara nyfiken
    Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33
  2. DMS4 psx problem
    By Powermaster in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-02-21, 08:03
  3. Dela på en stor fil till två små...
    By philip.d in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-06-21, 08:45
  4. Två chip på sex dagar
    By YallamaN in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-11-17, 10:50
  5. Varför två "hårddiskar" med EvoX?
    By Steeth in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-12-23, 17:59

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •