Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Vad är det egentligen man behöver göra efter köp?

  1. #1
    Registrerade
    Apr 2005
    Inlägg
    13
    Respekt
    0

    Vad är det egentligen man behöver göra efter köp?

    Om jag ska beställa en XBOX från er med DUO-X2, exakt vad är det jag behöver göra efter köpet för att kunna titta på alla DVD-filmer och spela backup-spel? Är det bara att flasha om biosen? Jag kollade runt lite i den här delen av forumet men kände inte att jag kunde hitta ett konkret "ja".

    Posta gärna en länk till en tråd där det står hur man ska gå till väga också!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Eftersom upphovrättslagen för vår del endast reglerar vad vi får marknadsföra produkterna med för egenskaper så kommer boxen kunna göra allt det du vill göra direkt från leverans. Men det huvudsakliga ändamålet med att vi säljer den chippade xboxen är för att du skall kunna köra LINUX på den.

    Du som privatperson har rätt att använda boxen för att kringgå kopieringsskydd, men enbart om du har upphovsrättsinnehavarens tillåtelse. T.ex. för att kunna spela ett recensionsexemplar av ett spel bränt på dvd-r skiva.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Minishettis lr Falabella
    By Oregistrerad in forum Maries Hästforum
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2011-12-03, 21:48
  2. Vad är det man vill ha i ett multi-x chip?
    By windwos in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-29, 09:32
  3. Vad ska man göra??
    By Robbzki in forum Aladdin Advance Support
    Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2004-10-14, 16:29
  4. Vad har man egentligen chippet till om man nu kan...
    By kristian78 in forum X-B.I.T. support
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-01-31, 18:08
  5. Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-15, 19:42

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •