Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Bushido blade till PS2

  1. #1
    Zond Guest

    Question Bushido blade till PS2

    Mitt favoritspel till PS1 är Bushido blade, som med sin underbara kombination med realism, svårmodig japansk bushido-anda och tuffa svärdshugg är det ultimata efterfestspelet.

    Jag har länge hyst förhoppningar om att det skall komma en fortsättning till PS2, och att den skall uppfylla mina önskningar angående Bushido blade, dvs snygg grafik, blodiga effekter, och samma härliga stämning...

    Jag har dock läst på http://ps2.ign.com/genre_lists/fighting.html och ser till min fasa att det enda som verkar vara i närheten är Kengo: Master of Bushido, som enligt recensionen skiljer sig på flera viktiga sätt från Bushido blade. Detta är både tragiskt och hemskt, eftersom det, om det hade varit så bra som det kunde, hade varit ett skäl i sig att köpa en PS2.

    Är det någon som kan berätta att Kengo är bra, eller att det kommer ett Bushido till PS2, eller på något annat sätt visa för mig att det finns hopp?

    Snälla?
    //Martin

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2001
    Från
    Sweaden
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Talking

    Tja
    Jag tror att jag läste i någon playstation tidning att det skulle komma till PS2, men "Kengo: Master of Bushido" är jävligt bra, inte som "Bushido blade" men det är bra, har bara testat en demo då så lita inte helt på mej.

    Ett spel som du borde skaffa är: Metal Gear Solid 2 , FAAAN!!! vad bra det är, jag skaffade PS2 nästan bara för det, men nu vet jag att det finns fler bra spel då men.

    ------------------
    PS2 Roules!!!
    PS2 Roules!!!

Liknande diskussioner

  1. multitap funkar till ps2 men inte till ps1
    By swedengamer in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2003-08-31, 13:18
  2. PS2 emulator till linux på xbox??!!!
    By Boogie Man in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-01, 15:43
  3. PS2 till Projektor
    By regicide in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-10-16, 21:48
  4. RGB till PS lika bra till PS2??
    By Bill Rey in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-12-15, 13:53
  5. Multi-X till PS2
    By Stoffe in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2001-03-06, 20:46

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •