Håller muspekaren över köp men är inte helt säker... Vad tror ni om spelet?
Håller muspekaren över köp men är inte helt säker... Vad tror ni om spelet?
Är det till psp? Jag har aldrig hört talas om det... Är det någon japansk grej? Nån länk?
Självklart till PSP eftersom vi är i PSP-tråden...
Jag tycker det verkar kul. Ett coolt pusselspel typ, tror jag att det är efter vad jag läst...
http://psp.ign.com/objects/746/746964.html
köp lumines i stället. fick 10 av 10 i superplay
Har spelat Lumines och ger det 3 av 10 så nej tack... Men det lutar åt Frantix. Ju mer jag läser om det ju sugnare blir jag...
så illa... där ser man. är frantix sverigesläppt?
Nix. Inte ens US släppt... 13/9 är det release over there...
Jag kan även rekomendera Burnout: Legens till psp'an. Man kan beskriva det som Burnout 3:Light.
Nu gällde det ju iof Frantix men om man ska rekomendera spel så är Hot Shots Golf beroendeframkallande till max! Enda problemet med det spelet är att tjejen vill sela hela tiden så jag måste slåss för att få ha mitt PSP ifred...
Nu är Frantix beställt iaf. Säger till hur det är när jag fått det om ingen av er pirater hinner före...
Har spelat frantix ett tag nu. tyckte det sög men sedan upptäckte jag att det är rätt beroendeframkallande.
Har också kört ett tag nu och jag tycker det är as kul. Perfekt på PSP för mig. Jag tycker m svårighetsnivån och variationen mellan banorna. Perfekt när man är på resande fot och bara kunna köra ett par banor då & då...
Bookmarks