Hej, Jag har nyss köpt ett xbox med X3 installerat.
Allt gick bra ända tills flashen, då "mätaren" stannade på 1/4.
Den står så ett bra tag. Undrar om det tar lång tid att flasha eller ej.
Tacksam för svar.
Hej, Jag har nyss köpt ett xbox med X3 installerat.
Allt gick bra ända tills flashen, då "mätaren" stannade på 1/4.
Den står så ett bra tag. Undrar om det tar lång tid att flasha eller ej.
Tacksam för svar.
Nä, prova igen
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Provat flera gånger, men samma resultat. Några tips? =)
Är FlashProtect på när man köper det från PSXCARE?
Nej
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hm. Inget funkar. Har funderat på hur man får upp FlashBIOS utan att trycka på både power och eject samtidigt. Har nämligen hört att trycker man på dom två stöder bara chippet 256k. Blir ledsen =(
Nej, du bootar en 256K stor "reserv" bank på chippet, när du väl flashar så går det in på ´den "riktiga" flashen på chippet.
Du har inte ställt switcharna i något konstigt läge?
Nej.Switcharna står på off - allihop. Hört att det skulle funka. men ändå fryser flashen när jag flashar. =(
Exakt hur flashar du?
Vilket bios, hur fick du tag på det?
Jag flashar via disk, eller försöker.
X3_3294 bios. från #xbins
Btw, alla 256k bios funkar.
Testade nu med nätverksflash HTTP. Funkade inte heller. Blir rätt less på det här.
Världen går under =(
Bookmarks