Nån som känner till nått roligt rpgspel till ps2? Utom FFX för det har jag redan... det ska HELST vara släppt i sverige
Nån som känner till nått roligt rpgspel till ps2? Utom FFX för det har jag redan... det ska HELST vara släppt i sverige
Jag kan rekommendera "Grandia 2" till PS2, ett riktigt höjdar-lir som håller länge..
Jag läääääääääääängtar till Suikoden III
och grandia 2 är kitbra, någon som har provat Grandia Extreme?
Strange and Ironic, that It will end the same way.
Spelade grandia 2 tills jag kom till sista stället. sedan stängde jag av. vet inte varför, gjorde så med chrono cross också. spelen blir bara så tråkiga i slutet.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
hehe, lynx. Jag trodde jag var den enda personen som gjorde så. Jo spel blir bara trista precis i slutet. Men man vill ju endå klara spelet o se slutfilmen... jaja, Grandia2, FFX är dom enda RPGn jag spelat till PS2. GrandiaXtreme, SuikodenIII kommer ju snart... Kingdom Hearts på engelska får man ju inte glömma!!! Har spelat den japanska i 8timmar... jävligt kul måste jag säga! Lite plattform blandat med rpg e det ju endå, inte bara RPG. Men inget fel på det! Kul som fan...
Bookmarks