tjena går det att sätta i en data hårddisk i xbox 360?
tjena går det att sätta i en data hårddisk i xbox 360?
nej int en 3,5 hårdisk funkar inte att sätta i xbox 360 de sitter en 2,5 tum hårdisk i den om ja int minns fel
dom är ju skitdyra
går säkert att koppla in en extern via en av de 3 USB portarna efter chippning
//Zimpan
Japp går säkert de (har en 300gb som går att använda då) men grejen är att ha allt i ett så att säga, så att slipper ta med sig extra HDD mm om man skall någon stans.. dvs det jag menar så är det smidigast att bara ta med sig boxen precis som nu. Men det kommer säkert en massa lösningar när den väl släppts.
/reed
kommer säkert extenders som till vanliga Xbox som gör att en hårddisk eller flera kan få plats i konsolen
//Zimpan
Som jag skrev i en annan tråd. 2.5" och 3.5" använder samma gränssnitt men olika kontakter. Kan inte vara svårt att modda in en 3.5".Original inlägg av Zimpan
Ja satt och kollade på bilder på insidan av en 360 nyss, precis som general_31 säger så är de en 2,5 tums disk som sitter i, gränssnitt sata.
Såg dock att skalet till hårddisken såg väldigt tjockt ut, och platsen där du skjuter in disken därav stor. Troligtvis, måhända med lite modifikation ska de gå att få in en vanlig 3,5 tums sata. dock är de knappast att fundera på de tills de kommer mods som tillåter hårddiskbyte...
såg att man kan få en 100gb 2.5hd för 1700. så himla farligt är det inte...100gb är alltid något...
1700 tycker jag är lite väl mycke, då köper jag häldre en mycke större till datorn och streemar(spelar inte så mycke, 40 gig räcker till alla mina spel)
Xbox360hdn är baar 20gig inte 40.
Kommer en uppdatering av den 20 GB till en 40 GB inom snar framtid
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Det jag syftade på var att de sitter en 40 gigare i min nuvarande xbox
detta är en xbox360 tråd.
den som vill kika på insidan av X360 kolla denna länk
http://www.anandtech.com/systems/sho...spx?i=2610&p=3
//Zimpan
Fy fan du! Den sidan satt gött kan du tro! Tack, tack!Original inlägg av Zimpan
no problemOriginal inlägg av rejjo
//Zimpan
Bookmarks