Hej!
Jag har länge funderat på o köpa en PS2, såg nu att de gått ner bra mycke i pris, men hur vet man vilken version det är man köper? t.ex. elgiganten har sin "SONY PLAYSTATION 2 MODEL K" som de kallar den, hur vet man vilken version det är man köper?
Jag har nämligen tänkt köpa mig en Swap Magic 3.6 Plus och man behöver ju nått mer för att få det o funka och det varierar vääldigt mycke mellan olika versioner... Har alla nya ps2 slim flip covers eller hur är det..? och vet någon hur det är med spelstödet på Swap Magic 3.6 Plus, borde kunna köra alla (kanske några undantag?) backup PAL spel åtminstone?
Nåja, det här kanske inte riktigt hör hemma här med tanke på att det inte direkt refererar till produkterna på denna sidan men jag gör ett försök endå.
Är det någon som köpt en ps2 slim senaste tiden som har testat med swap magic saken och vet vad det är man måste ha förutom det? är lite småluddigt på många sidor....
EDIT: ja just det, någon som vet en bra sida där de säljer Swap Magic 3.6 Plus? helst någon svensk eller är det bäst att beställa från UK tro?
Hejhopp!
Bookmarks