Som rubriken lyder... Är det någon som har en PCB-bricka till salu (den som sitter i frontpanelen)?
Som rubriken lyder... Är det någon som har en PCB-bricka till salu (den som sitter i frontpanelen)?
Vet inte exakt vad du menar, men vi har hur mycket xboxskrot som helst. Smådelar kostar c:a 200:- + 49-70:- frakt för "administrationen" att plocka och skicka dom. Köper du annat samtidigt blir det billigare såklart.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag menar kortet som sitter i frontpanelen, under eject och on/off-knapparna. Där där de gröna lysdioderna sitter, om du vet vad jag menar nu, vet du då om ni har några sånna och vad ni i så fall tar?
Vi har hur många skal som helst att plocka från. 200:- för "administrationen" att pilla loss och skicka, mindre om du passar på att köpa lite chip/tillbehör samtidigt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
200 pix för att pilla loss en sak som tar 5 sek? :O
Det var dyrt, men, men. Jag ska ta och beställa en sladd och troligtvis ett chip samtidigt, men hur ser jag till att få med PCB:n då?
Du har ett kommentarsfält du kan fylla i när du beställer. Eller så ringer du och beställer. Det tar mer än 5 sek att reda ut vilken pryl det är, leta i skroten, pilla loss, skriva ut postlappar, packa :-) Det tar minst 20 sek! :-)
Okej, jag fattar, 10 kronor, per sekund då. Men jag kom på en annan fråga, har ni några juveler på gammla skal som ni kan sälja, eller de är för bökiga att ta loss?
Bookmarks