Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Frågor om USB Extreme (PAL)

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2005
    Inlägg
    6
    Respekt
    0

    Question Frågor om USB Extreme (PAL)

    Satt och kollade runt sidan och hittade USB Extreme, det verkar skitenkelt och smart men funkar det verkligen så lätt som det funkar?

    Vi säger såhär;
    Jag har en 200 GB Maxtor-disk, kommer den funka bra? Utsätts disken för nåt farligt? Skulle vara lagom kul om det gick sönder, köpte den fan förra veckan..

    Vilket format ska spelen vara i? De vanligaste jag vet är .img och .iso, funkar de?

    Är det något annat man ska tänka på innan man köper USB Extreme. Mitt PS2 är köpt på El-Giganten för något år sedan, det ska funka eller?

    Edit: Hur gör man för att mounta en ISO-fil t.ex? Går man in i programet som ligger på CD-R skivan och bläddrar fram den eller?

    Tack på förhand.
    Last edited by Jaggen; 2005-10-02 at 20:55.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Fungerar hur enkelt som helst, ingen fara med disken, hur skulle den kunna ta skada av att man lägger filer på den...

    Skall du mounta en iso-fil så använder du förslagsvis daemon tools som är den mest kända "iso fils mountern" jag vet iaf.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2005
    Inlägg
    6
    Respekt
    0
    Men alltså, jag fattar fortfarande inte.. Deamon tools har jag ju på datorn, hur ska jag få över det till PS2't :S

Liknande diskussioner

  1. HDLoader på PStwo!!
    By Zapata in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2005-03-29, 17:19
  2. Metal Gear Solid:3 och WWF Smackdown VS RAW
    By araben in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2004-12-07, 23:05
  3. Starta DVD-r ???
    By steff in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 22:19
  4. TOC-filen på GTA3 Vice city
    By Fredde in forum NEO4 - Teknisk support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-21, 18:40
  5. MGS2 Dvdr
    By Wanner in forum NEO4 - Teknisk support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-03-18, 18:12

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •