När kommer Shenmue till PS2? och kommer det att vara lika som det till dreamcast eller komemr det bli större/mindre, någon som vet något?
När kommer Shenmue till PS2? och kommer det att vara lika som det till dreamcast eller komemr det bli större/mindre, någon som vet något?
Tror inte det kommer till Ps2 för det skulle vara ett BARA DREAMCAST SPEL...
Å andra sidan så har ju Segas policy ändrats i och med att man skrotat Dreamcast för att istället koncentrera sig på spelutveckling för andra konsoller. Om detta påverkar shenmue 2 eller inte kan man ju bara spekulera om ifall det inte släppts någon offentlig information.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är sant men jag har läst att Shenmue ska vara exlusivt Dreamcast endå... Men man kan ju alltid hoppas för det lilla jag spelat så är det typ det bästa jag spelat. I alla fall samma klass som FF och Xenogears...
Bookmarks