Vad ska man göra när man får felet "Unrecognised or unsupported filesystem" med USB Extreme? Har inte formaterat disken genom deras program, så kan det vara anledningen?
Vad ska man göra när man får felet "Unrecognised or unsupported filesystem" med USB Extreme? Har inte formaterat disken genom deras program, så kan det vara anledningen?
Det skulle det ju kunna vara, funktionen finns väl där av en anledning kan jag tro...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har nu bytt från HD Loader till USB Extreme, men jag vill inte formatera min HD rakt av, har så många spel som jag vill ha kvar. Dessutom har jag inte så mycke plats i datorn för att kunna föra över alla spel. Finns det nåt program som formaterar din HDLoader formaterade HD till ntfs, det som USB Extreme använder??
Bookmarks